Fiksni aparat za zube & jos par sitnica :-)
(prestaro za odgovor)
DoG
2006-01-07 14:07:50 UTC
Dakle, dobio sam konacno poziv da dodjem po poziv (vidi logike ;-P) za
sluzenje vojnog roka u 2. mjesecu. Presratan kakav jesam buduci da mi je
savrseno isplanirano jer sam zamrznuo godinu na faksu, odlazim tamo da vidim
da li sam dobio rod koji mi je prethodno na novacenju dodijeljen - vojna
policija i da mi kazu kada se pakiram i kuda idem. Eh, sada... Pitala me
zenica tamo kada mi skidaju aparatic i ja sam joj rekao oko Nove godine.
Buduci da se to oduzilo i da cu ga imati za cijelo vrijeme tokom temeljne
obuke, da li postoji kakva sansa da me sada kada moram otici sa pozivom koji
su mi poslali postom po poziv, da me otpile zbog fiksnog aparatica? Bio sam
kod svog ortodonta, zapravo, kod tete ortodont i rekla mi je da nema nikakve
smetnje. Imam sve zube 100% zdrave, ni jednu plombu, samo 2 pecata radi malo
vecih "jamica" na zubima, dakle, sve je odlicno, imam vise od 85% svojih
zubi (zrtvovao sam ih par poradi aparata) i stvarno zelim ici u vojsku
(civilna ne dolazi u obzir jer 'em me mater ne pusta u civilnu radi
komentara susjeda, 'em me otac ne pusta u civilnu radi toga jer nikad necu
dozivjeti to "nesto" u vojsci sto se pamti cijeli zivot, 'em zato sto sam
kao klinac od 3-4 godine kada je poceo rat imao uniformu prije Hrvatske
vojske koju su mi sasili u znak zahvalnosti jer je moj otac izradjivao nesto
sto je bivalo dio arsenala novostvorene vojske, uglavnom, totalno sam
nabrijan na vojsku i zelim ici.

Dakle, da li mogu imati problema radi aparatica?
Da li me mogu radi toga u zadnji cas otpiliti?

Hvala i oprostite na poduzem postu!

BTW, jedna anegdota. Dosao sam liku u ured za obranu da mu kazem da zelim
ici u vojsku unatoc tome da sam potvrdom sa faksa odgodio za narednih 365
dana. Dodjem tamo, objasnim situaciju, nadje on moj kartoncic i stavi ga u
hrpu za drugi mjesec i kaze da ako dobim poziv sto je malo vjerojatno, da
onda idem, a ako ne, da neidem :-)
Ja sav izbediran jer zelim nastaviti sa faksom dignuo cijelu uzbunu i sjetio
sam se svih koji imaju tamo nekakve veze neka pokusaju nesto napraviti. Na
kraju mi javi jedan kolega da zasto sam digao paniku? Lik je tamo vidio da
sam nabrijan i da zelim ici, a da mi u ocima ne "uprlja" ugled HV-a, rekao
je to tako kao da je sve popunjeno, a zapravo su bili svi presretni da ima
nekoga tko zeli ici u pravu vojsku i to jos cim prije jer svi masovno
sredjuju ili trajne odgode ili civilnu.
A da ste im vidjeli izraz lica kada sam odbio auto jedinicu jer imam
"izrazitu zelju za pjesastvom". Komisija na novacenju je bila zbunjenija od
mene :-)
ALG
2006-01-07 14:50:37 UTC
DoG wrote:
-CUT-

Samo se nemoj smijati dok ne dođeš u vojarnu, a poslje te sigurno radi
toga neće slati doma. ;-)
McNabb
2006-01-07 17:46:23 UTC
Post by DoG
A da ste im vidjeli izraz lica kada sam odbio auto jedinicu jer imam
"izrazitu zelju za pjesastvom". Komisija na novacenju je bila zbunjenija od
mene :-)
Legendo:-)
Ja se sjecam, bilo je to daavno, kad su mi rekli da ako necu u
snajperiste, mogu i u info, reko sam da sam vec propizdio od kompjutera
i da ako jos vidim kompjuter i u vojsci da cu ga nekom razbit o glavu :-)
DoG
2006-01-07 18:02:54 UTC
Post by McNabb
[...]
Hehe, htio sam i ja u snajperiste, medjutim, kada su me pitali da li imam
kakvu zelju za specijalnost u sklopu pjesastva, ionako su me vec gledali kao
da sam se posvadio sa mozgom (mozda i jesam ;-P) pa sam na temelju sporta
kojim se bavim dobio (citaj: zatrazio i dobio) vojnu policiju. Htio sam reci
snajperiste, ali mislio sam da bi me mogli opet poslati na psiho test, pa
pomislih, ajde, dobro je i to, pucat ces iz ERO-a :-))
Pharcyde
2006-01-07 23:53:36 UTC
Post by DoG
Post by McNabb
[...]
Ja sam napravio citav zastoj na pregledu, a poslije na pred komisijom
sapcuci im da zelim biti padobranac, djed je bio padobranac, stari
padobranac, a ak ja ne dobijem padobranstvo izbacit ce me iz kuce i
obitelji. Dobio sam odgodu na 4 godine poslije toga...

Kad je stari povukao veze da mi sredi da idem prije te odgode
odsluziti vojni rok lik koji je sredjivao to sve me je uhvatio u
jednom bircu kasnije i pola sata se derao na mene, kao da to sto je
vidio u mojim papirima jos nije dozivio, da je to nevjerojatno itd.
:)))
--
www.pdavijesti.com
gadgets / handhelds / smartphones
<((((ş> Pharcyde <ş))))><
DoG
2006-01-08 06:28:35 UTC
Post by Pharcyde
[...]
Hehe, jebeno, stvarno :-)
Kada je zena na kraju komisije zaustavila sve prije mene i rekla "Imamo
jednog sa izrazitom zeljom za pjesastvo", svi se izbediraju tamo, lik koji
salje pozive sav ponosan pred komisijom i pita mene glavni u komisiji neka
mu objasnim zasto. Ispred mene bio neki lik sav smjesan, rincice, sminkerske
naocale, znojnici na rukama i glavi (12. mjesec je bio :-P) i rekao je da
zeli u civilnu. Ja im kazem, pa ne budu nas valjda branili soferi ili ovakvi
kao ovaj pokraj mene. Lika je bilo toliko sram, a jos su mu se i svi unutra
smijali. Hehe, oni sredjuju meni vojnu policiju onda, a neki mali cigo veli:
"Teta ne mogu ja u vojsku, imam doma zenu i decu, ko bu njih pazil?", a
cujes iz vana jednog njegovog: "Bum ti ju ja pazil!" Bilo je jebeno taj dan
:-P
Pharcyde
2006-01-08 12:09:33 UTC
Post by DoG
Post by Pharcyde
[...]
LOL... ma da, brijem da su sva ta dogadjaja pred komisijom u neku ruku
humoristicna zbog silnih razlicitih tipova koji se naguraju unutra i
cudno pogledavaju, a pred komisijom pucaju provale da se ubijes...

Ja sam imal trojicu u razredu koji su isto izjavili da hoce u
pjesastvo, ali na foru da zele biti prasinari... Jedan je dobio
snajper, a ovi dva fakat prasinarenje u cistom smislu :))
<((((ş> Pharcyde <ş))))><
DoG
2006-01-08 06:38:22 UTC
Nego, vracam se ponovno svom pitanju; da li mogu dobiti odgodu radi
aparatica?
Debeloguzi Diktator
2006-01-08 18:09:04 UTC
Post by DoG
Nego, vracam se ponovno svom pitanju; da li mogu dobiti odgodu radi
aparatica?
pa neæe¹ valjda gristi neprijatelja?
MoŸda ti se polomi na rambo keksima...

mislim da ne bi trebao dobiti odgodu.
da vidi¹ koliko èrbavih ima u vojsci
DoG
2006-01-08 19:23:58 UTC
BTW, na lijecnickom su mi se svi cudili kako sam sa zubima s aparaticem
otvorio i sir i salamu vakumiranu u onu sugavu foliju jer nitko drugi nije
mogao ;-P
Bubimir
2006-01-08 22:24:27 UTC
DoG ti si pravi,mislim da cemo jednog dana zajedno braniti RH.
DoG
2006-01-09 13:28:00 UTC
?
Zapravo, ???
DoG
2006-01-08 19:23:04 UTC
Post by Debeloguzi Diktator
pa neæe¹ valjda gristi neprijatelja?
MoŸda ti se polomi na rambo keksima...
Nema sanse jer sam cesto znao smazati paketic rambo keksica. Imam ja crvrsce
zube s tim aparaticem nego bilo tko drugi bez njega (zalosno, ali istinito).
Post by Debeloguzi Diktator
mislim da ne bi trebao dobiti odgodu.
da vidi¹ koliko èrbavih ima u vojsci
Evo, sad mi je kolega rekao da ako mi nakon lijecnickog nisu dali odgodu, da
nema sanse da cu ju dobiti. Lijepo.
Hvala na trudu za odgovore svima, i hvala svima koji su napisali svoje
anegdote jer sam se na sve nasmijao, jako dobro :-)
Pozdrav!
DoG
2006-01-17 08:37:57 UTC
Hehe, dobio sam, odlazim u Zagreb, 27.02. ove godine, naravno, VP 2227 :-)

Jupijeeeeeeeeeej!!! :-))